Werkwijze

Branding

Hoe krijg je loyale klanten?

Wil jij als ondernemer ook loyale klanten? Wil jij dat nieuwe klanten als vanzelf naar je toekomen? Zet je bedrijf dan neer als een sterk merk.

Branding is niet je logo of je bedrijfsnaam. Dat zijn alleen de uiterlijke kenmerken van de achterliggende ondernemersbelofte. Branding gaat erover dat jouw klanten aan de hand van je logo, je bedrijfsnaam, de achterliggende belofte gaan herkennen. ‘O ja, dat is Henk, de loodgieter die 24 uur per dag bereikbaar is.’

Strategie

Hoe overtuig je een potentiële klant om voor jou te kiezen?
Voor het succes van jouw bedrijf is het essentieel om een pittige strategie te hebben. Weet jij waar je klant naar op zoek is en sluit dit aan bij het DNA van jouw bedrijf? Dan is het tijd om je strategie te bepalen: hoe ga jij laten zien dat je doet wat je zegt?

Realisatie

Hoe val je op bij nieuwe en bestaande klanten?

Met alleen een strategie kom je er niet. Je strategische ideeën moeten worden omgezet naar een creatieve campagne. Hiermee laat je online en offline zien wat jouw toegevoegde waarde is.

Alleen hoe krijg je de aandacht van de drukke, kan-geen-nieuwsbrief-meer-zien-klant? Simpel: door een goed concept neer te zetten en consequent uit te voeren.

Maak gebruik van marketing-psychologie principes en zorg dat jouw bedrijf opvalt. Met deze technieken bouw je een blijvende relatie op met je klant.

Opvallen bij jouw klanten? Contact
Sluiten