DNA van marketing met PIT

Marketing met PIT, heeft net als elk bedrijf, een uniek DNA. PIT staat voor:

882

Pittig

PIT = Pittig
PIT staat voor pittig. Op een energieke en enthousiaste manier jouw bedrijf helpen. Door samen te werken gaan we op zoek gaan naar de unieke kwaliteiten. Die zetten we op een pittige manier in de markt, zodat klanten jouw bedrijf (her)ontdekken.

OEMPWK0

Kern

PIT = Kern
Elke vrucht heeft een pit, de essentie van de plant. Jouw bedrijf heeft ook een kern, waar de mogelijkheden voor de toekomst in verstopt zitten. Aan marketing met PIT de taak deze unieke kern succesvol te vertalen naar een waarde voor jouw klanten.

zaadjes

Zaadje

PIT = Zaadje
Het zaadje dat we gaan planten als we jouw bedrijf tot een uniek marketing concept uitwerken. Door op een duurzame en doordachte wijze jouw bedrijf als concept in de markt te zetten, groeien we loyale consumenten die in de toekomst waarde brengen.

Julia-1

Julia Kooyman

Als breinmarketeer met liefde voor psychologie laat ik je opvallen én een lange termijn relatie opbouwen met jouw klanten Van jongs af aan ben ik gefascineerd door marketing en sinds 2013 neem ik bedrijven op een pittige manier mee in deze fantastische wereld. Altijd met de focus op eerlijkheid, transparantie en lange termijn.

Over PIT

Vertel jouw unieke verhaal

Elke ondernemer heeft een unieke, waardevolle boodschap, product of dienst. Alleen, hoe val je op bij jouw klanten?

Als breinmarketeer met liefde voor psychologie laat ik, Julia Kooyman, je opvallen én een langetermijnrelatie opbouwen met jouw klanten. Van jongs af aan ben ik gefascineerd door marketing en sinds 2013 neem ik bedrijven op een pittige manier mee in deze fantastische wereld. Altijd met de focus op eerlijkheid, transparantie en langetermijn.

Door jouw bedrijf op een sterke manier in de markt zetten met een pittig concept en praktische psychologie en marketingprincipes toe te passen, bouwen we een relatie op met je klant en wordt je bedrijf een merk.

Het eerste pitje

Marketing met PIT heb ik opgericht in 2013 tijdens mijn Marketing Management studie op de Erasmus Universiteit. Na de studie had ik de keus om het pitje te laten groeien of te solliciteren. Ik had niets te verliezen en besloot fulltime mijn energie in marketing met PIT te steken. In de volgende jaren zijn er veel zaadjes uitgezet in de praktijk, zoals het ontwikkelen en zelf bouwen van websites, vormgeving van huisstijlen, flyers, advertenties en brochures tot het opzetten van Google Adwords campagnes, altijd beginnend met sterke wortels in strategie van het bedrijf en een pittig concept.

Groeit en verspreidt

Marketing en psychologie met elkaar combineren blijft de kern van mijn bedrijf en deze pit is nu uitgegroeid tot een volwaardig marketingbureau, waarbij ik nauwe samenwerkingen ben aangegaan met diverse freelance specialisten, zoal fotografen, tekstschrijvers, vormgevers en waarbij de focus van PIT ligt op marketingstrategie en concepten.

Opvallen bij jouw klanten? Contact
Sluiten