Meedoen aan de Masterclass

woensdag 15 juli 2020

Wat is de redenen waarom een verpakking van Knor er lekkerder uit ziet dan van de Europshopper?

Dat heet marketing in combinatie met psychologie!

Dagelijks ben ik met marketing en psychologie bezig en vertaal ik de onderzoeken en theorie├źn naar de praktijk voor de ondernemer. Zo help ik het midden- en klein bedrijf op te vallen bij hun klanten, zodat ze een lange termijn relatie op kunnen bouwen met hun doelgroep

Het is mijn missie om marketing eerlijker en transparanter te maken, met een duidelijke focus op de lange termijn.

Wil jij weten wat marketing en psychologie voor jouw bedrijf kan betekenen?
Doe mee met mijn gratis masterclass om 20.00 uur op donderdag 16 juli! Meld je aan of stuur me een e-mail.

#marketingmetPIT #JuliaKooyman #mindmarketer #psychology #beinvloeding #marketing #MKB #verbinding #mindyourbusiness #PITtip

Opvallen bij jouw klanten? Contact
Sluiten
Als je mijn site gebruikt, accepteer je cookies . Sluiten